Social Icons

.

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Wywiad: Dean na temat przygotowań do Royal Rumble

Krótki fragment wywiadu z Deanem dla Philly.com.

Q: Jakieś wspomnienia związane z Filadelfią?

-Mieszkałem tu, kiedy WWE mnie podpisało. Obudziłem się pewnego dnia z bólem głowy i otrzymałem telefon od federacji, ale sądziłem, że to żart i rozłączyłem się. W ciągu następnym godzin ciągle dzwonili, więc zdałem sobie sprawę z tego, jak bardzo chcą mnie zatrudnić. Wszystko wydarzyło się tak po prostu znikąd.

Q: Jak przygotowujesz się do Royal Rumble? Przecież trzeba mieć kondycję do tej walki, prawda?

-Zrobię długie, długie przebieżki oraz długie przejażdżki na rowerze. Zawsze pracuję nad wytrzymałością, bo nigdy nie będę największy i najsilniejszy. Ważna jest dla mnie kondycja i sprawność. Nie chcę wyeliminować 27 na raz, ale wytrzymać godzinę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz