Social Icons

.

sobota, 22 marca 2014

Wywiad dla TheReminder.com

 
W sieci pojawił się nowy wywiad z Deanem Ambrosem dla TheReminder.com, w którym poruszono dość ciekawe kwestie. Począwszy od braku obecności Deana na portalach społecznościowych po ocenę walki z Wyatt Family. Oto najciekawsze fragmenty:

Q:Wszyscy zauważyli, że nie jesteś typowym 'społecznościowym' gościem, dlaczego?

A:  Nie potrzebuję śledzić tego wszystkiego tak jak inni. Używam internetu tylko do celów rozrywkowych. Rozumiem, że ważny jest kontakt z fanami, że social media to umożliwia, ale ja nie czuję potrzeby dzielenia się z ludźmi moim życiem. Nie rozumiem tego, jak można być związanym z ludźmi w taki sposób. To nie dla mnie.

Q: Jak oceniasz waszą walkę z Elimination Chamber?

A: Wszystko wyszło bardzo dobrze. Jeżeli w ringu mamy dwie stajnie, które są bardzo dobrze rozpoznawane i dominowały w federacji, to walka nie może być słaba. Cała 6 zrobiła wszystko co mogła. Obie stajnie są różne i zaznaczyły swój ślad inaczej. Perfekcyjny scenariusz.

Q: Jak to jest walczyć z tak brutalnym Sheamusem?

A: ''To tylko kolejny dzień w biurze.'' To fizyczny facet i bardzo mi tym imponuje. Moje ciało przyjęło już tyle różnych uderzeń, ciosów od różnych zawodników i z różnych przedmiotów, że nie robi na mnie to aż takiego wrażenia.

Źródło: TheReminder.com

*Pytania i odpowiedzi modyfikowane, lecz treść taka sama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz