Social Icons

.

środa, 10 lipca 2013

Dean na temat Money in the Bank, pracy w CZW, podniesienia umiejętności.

WWE United States Champion Dean Ambrose rozmawiał z Philly.com w celu promocji gali Money in the Bank. Przetłumaczyłem dla was najważniejsze wypowiedzi.

Pierwsze Money in the Bank Match: Czuję się dobrze myśląc o tym, że zmierzę się z 6 niebezpiecznymi i bardzo utalentowanymi rywalami. Może się zdarzyć dużo dobrych, ale i też złych rzeczy. Niestety dla nich jestem bardziej przebiegły niż oni i opuszczę Money in the Bank z walizką.

Praca w CZW: Wziąłem udział w wielu szalonych pojedynkach, których nie ujrzysz w WWE. Od zawsze daje z siebie wszystko.

Strach przy podpisaniu umowy z WWE:  Nie byłem przestraszony czy onieśmielony. Musiałem zaufać sobie i mam zamiar być takim samym facetem jak inni w tej federacji.

Przeprawa w karierze: Czuję, że jestem teraz o 10 razy lepszym zawodnikiem. Będąc w szatni z takimi legendami jak Wiliam Regal, Arn Anderson muszę poprawiać umiejętności. Bardzo dużo nauczył Joey Mercury podczas pobytu w FCW. Jest jednym z najbardziej inteligentnych zapaśniczych umysłów w tym biznesie.

Posiadanie pasa USA:  To jest coś czego potrzebuje, muszę otrzymywać mocnych przeciwników i chcę staczać świetne pojedynki. Nie sądzę, że mistrzostwo tworzy wrestlera, a wrestler tworzy mistrzostwo.

Nie kopiować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz