Social Icons

.

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Dean Ambrose na temat The Shield i jego sposobie prom.

Obecny WW United States Champion Dean Ambrose rozmawiał z niedawno z Poughkeepsie Journal. Poniżej umieszczam najciekawsze wypowiedzi wrestlera.


The Shield i różnica od innych gwiazd WWE:
 Mogę powiedzieć, że obecnie jesteśmy w procesie, który się zmienia, nikt z nas na początku nie sądził, że osiągniemy taki sukces. Co tydzień pojawiają się i pojawiały nowe pomysły. Na przykład wychodzenie z tłumu, nie planowano tego, ale ktoś wpadł na taką idee i postanowiliśmy to zrealizować. Nie wychodzimy na rampę i właśnie tym się odróżniamy od rywali z szatni, nie jesteśmy jak wszyscy na backstage'u. Jesteśmy groźniejsi od reszty gwiazd, więc warto mieć oczy dookoła głowy. Co do akcji, jeśli coś komuś się spodoba i mówi to było dobre, rozumiemy przez to: zróbcie to jeszcze raz. Staramy ciągle się rozwijać i nie stać w miejscu. Robimy to dla naszych fanów.
Sposób na proma:
Zawsze mówiłem w sposób naturalny i nie przygotowywałem się do tego. Nie wiem jak to wytłumaczyć, nie mam konkretnego procesu. Nie można się bać, a pokazać samego siebie.  Jeśli potrafisz możesz pokazać drugą stronę swojej osoby. Przed kamerami jestem otwarty, ale w życiu prywatnym nie jestem takim błyskotliwym, zwracającym na siebie uwagę facetem. Najlepszą radą na dobre proma jest brak strachu i staranie się, aby być naturalnym. Wszystkie przyjdzie samo.

Obecnie dużo zawodników uczy się jak to robić. Na szczęście nie przeszedłem takiego zabiegu. Nie chcę nikomu mówić jak ma to robić, ani żeby ktoś doradzał mi. Dzięki promu masz możliwość sprzedania biletów na galę, ppv. Jest to nie rozłączna część każdej rywalizacji, jest to świetny dodatek do walki i jej otoczki.

Kopiowanie zabronione.

Aby być na bieżąco polub nas na facebooku: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz