Social Icons

.

czwartek, 30 maja 2013

Mick Foley o Deanie Ambrose.


Mick Foley był obecny w programie Busted Open z Davem Lagrecą and Dougem Mortmanem. Oto co Legenda Hardkoru powiedziała o Deanie.


Sądziłeś, że będzie wielką gwiazdą?
Wiedziałem, że zajdzie daleko. Byłem bardzo zadowolony, że zadebiutował z The Shield, teraz jest w stanie występować na każdym tapingu i dawać z siebie wszystko. Chciałbym go zobaczyć i powiedzieć: - Hej co u ciebie słychać. On na pewno jeszcze nie skończył zaskakiwać
Czułem się odpowiedzialny kiedy powiedział do mnie: mają coś dobrego. Zapytałem wtedy jak bardzo, odpowiedział, że bardzo, ale to bardzo dobrego. W swojej karierze dużo się nacierpiał.  Odkąd wystąpili na TLC i porwali Barclay’s Center wiem, że ta trójka panów ma potencjał, aby wielkimi gwiazdami. Nie mógłbym być nie zadowolony z występu Deana, jest trochę dziwny, ale to bardzo działa na jego korzyść. Jego ruchu i zachowanie w ringu jest perfekcyjne, sam William Regal określił go partnerem do walk dla każdego na kolejne 10 lat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz